۵ پاسخ

طبیعیه عزیزم منم دخترم این شکلیه اول فک کردم برا شامپوشه اونو عوض کردم من هفته ای دوبار حمامش میدم گاهی وقتا هم هفته ای یک بار چون میترسم

خودت می‌بری بجه تو لیز نمیخوره ؟
منم دوست دارم خودم ببرم ولی میترسم لیز بخوره مجبورم هفته یبار میرم خونه مامانم بشورمش

بستگی به هوا داره من پسرم 27اذر دنیا اومد هوا سرد بود هفته ای دوبار می‌بردم الان دخترم میخوره به تابستون احتمالا هفته ای سه بار ببرم🫠

چهار روز یبار چون هوا هم خوبه گرم نیست

تا یه سال هر هفته حداکثر دوبار ببرید
هرچی بیشتر کف سرشو ماساژ بدید موقع شتشو سلول های چربی بیشتر تحریک میشن بخاطر همین زود چرب میشه
یک دست شتشو هم کفایت میکنه

سوال های مرتبط

مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان 🌈مامان جوجه ها مامان 🌈مامان جوجه ها ۲ سالگی
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری