تو فامیل کسیو دارین ک سندروم داشته باشه؟
ان شالله سلفری خوب باشه گلم
جنسیت نینی چیه؟
فقط الکی ب زنای باردار استرس میدن
۳ هفته باید تو استرس باشی تا جواب سلفری بیاد
برا منم همینجوری بود سلفری نوشت
ولی بعدش از چندین نفر شنیدم ک اینا بازی پوله رندوم ۳۰ سال ب بالارو اینترمدیت میزنن ک دکتر سلفری بنویسه
چون ازمایشش گرونه و تحت نظر بیمه هم نیست اکثرا
عزیزم حتما برو به دکترت خودت نشون بده ، همین امروز هم ببر
ازمایش سلفری باید بدی
دوباره آزمایش ننوشته دکتر برات؟
تو این آزمایش انتی ریسک سندرم داون هست فک کنم
اینم آنومالی
باید به دکتر نشون بدید فکر میکنم باید آزمایش سلفری بدید
سلام ۱.۴ خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.