فقط آیهان و شاهان نذار
اسم همه ی بچه ها شده همین دوتا
کیاشا،نیکان،نویان،آریو
بهراد ، فراز 🫶🏼👼🏻💙
بهراد
دایار
تاراز
آرنیک
من خودم اسم هیرمان و میران و دوس دارم
فرحان سامر هامین
چرا خاص؟ اتفاقا هرچی خاص میشه عجیبتر میشه. بعدا به هرکی اسمشو میگی میپرسن دختره یا پسر. اسم قشنگ ملموس بذار
مهیار
ارمان
نیک
آراد
ارین
ادرین
سهند
سپهر
البرز
کوهیار
فراز
بهراد
اینا هم قشنگن هم ملموسن هم پسرونن 🥹
هامین
شاهان و لیام هم قشنگه
ویهان
دیار ینی عزیز مادر
اهورا نیک نامی ایهان دیار
آخ که منم پیدا نکردم 🥲
آراس
دایان
دیاکو
برسام
برهان
آرتام
آریان
من نویان و لیام و هیرا دوس دارم
منم تا حالا اسم پیدا نکردم🥹
منم میخوام😊😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.