بیسکوییت مادر بدع برا بچم خیلی دوس دارع

۴ پاسخ

منم گه گاهی میدم دوست داره

هیچ ارزش غذایی نداره از اول بهتر بود بهش نمیدادید

نه عزیزم بهش بده

من ک خیلی میدم دوسداره

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولوم🤭 مامان دنیز کوچولوم🤭 ۲ سالگی
مامان دلی ❤️ مامان دلی ❤️ ۱۶ ماهگی