۳ پاسخ

خب نگفته ۱۲ یا ۱۳ سیکل بری معاینه بشی باز؟

عزیزم باید روز دوازده بری سونو نگاه کلومیفن باعث میشه تخمکگذاری زودتر از موعد اتفاق بافته روز دوزاده برو حتمن سونو بعد دکترت میگه که آزادسازی بزنی یا نه

مرحله به مرحله دیگ همه با هم نیست که سونو گفت بیا نیاز باشه میزنه واست

سوال های مرتبط