آبجی ها شما وقتي لقاح شدین چه علائمی داشتین!؟

۴ پاسخ

منم بعد اقدام زیر شکمم درد میکرد و حس گرفتگی و تخمدان سمت چپ هم درد میکرد

زیر شکمم احساس کشیدگی و پیچ خوردن داشتم بخصوص اگه دست و پاهامو می‌کشیدم خیلی بیشتر دردم می‌گرفت و سردرد بودم بعضی وقتا شدید میشد

علامتی نداشتم

ترشح زیاددلپیچه سرگیجه

سوال های مرتبط

مامان امید کوچولو😍❤ مامان امید کوچولو😍❤ ۱ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
رقیه رقیه قصد بارداری