۵ پاسخ

اوهوم

علائم پریود ولی خیلی شدید تر و طولانی مدت و دردسینه خیلی شدید و شبها بیخوابی و گرگرفتگی
من خیلی علائم داشتم که خودم نمیدونستم بعد یه ماه و نیم فهمیدم باردارم

دقیقا علائم پریود

من هیچ علائمی نداشتم

سینه درد و درد زیرشکم مثل پریود، میگرفت ول میکرد

سوال های مرتبط

مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی