بچها کسایی که دوفامد مبخوردین باردار شدین چه علائمی داشتین ؟؟؟

۱ پاسخ

آره من می‌خوردم همون ماه اول بارداری شدم نزدیک پریودم حس و حال پریودی داشتم هر لحظه منتظر بودم پریود بشم ترشحات آبکی ام داشتم ولی روزموعد بی بی زدم مثبت شد

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری