خانوما من به پسرم چند سی سی باید شیرخشک بدم ؟؟

۲ پاسخ

من۱۵تا میدادم سعی کن کم بدی ولی زودتر بدی تا رفلاکس نگیره

30سی سیمن میدم به عنوان کمکی

سوال های مرتبط