نه اتفاقا خیلیم خوبه هرچه زودتر بهتر
نه گلم من ۱۳روزگی بردم
۴۰ روزگی ببرش ب امید خدا بهترین موقع هسته
بهترین زمانه نذار مث بچه ی من بشه، عقب انداختم الان یه روز گیر واکسنم یه روز سرما خورده، یه روز دلپیچه داره
بزار بعد چهلمش
ن الان بهترین وقته
نه هرچی زودتر بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.