من الان بچمو ببرم برای ختنه ، زود نیست؟

۷ پاسخ

نه اتفاقا خیلیم خوبه هرچه زودتر بهتر

نه گلم من ۱۳روزگی بردم

۴۰ روزگی ببرش ب امید خدا بهترین موقع هسته

بهترین زمانه نذار مث بچه ی من بشه، عقب انداختم الان یه روز گیر واکسنم یه روز سرما خورده، یه روز دلپیچه داره

بزار بعد چهلمش

ن الان بهترین وقته

نه هرچی زودتر بهتره

سوال های مرتبط

مامان ارنیک یه ورجک مامان ارنیک یه ورجک هفته بیست‌وهفتم بارداری