۷ پاسخ

من هفته دیگه نوبت زدم لیزر بچه اولمم لیزر کردم خوب بود

حلقه خونریزی نداره

قطعا بخیه

دوتا پسرم با حلقه
خداروشکر خیلی راحت بود
خودشم زیر ۱ماه بردم هردوتارو

پیش کدوم دکتور میبری بچت رو؟
من پیش دکتور دوانی بردم به روش حلقه کارش خیلی خوبه فقط یه روزه اول بچم با هربار ادرار گریه میکرد روز بعد عادی بود بچه

بخیه هردوتا پسرمو

من لیزری کردم خیلی راحت بود

سوال های مرتبط