بچمو بخام ختنه کنم بخیه بهتره یا حلقه ؟

۴ پاسخ

۳ تا دکتر فوق تخصص همشون گفتن حلقه بهترین روش هستش مگر اینکه دکتر تشخیص بده بچه ای رو نمیشه با حلقه ختنه کرد و روش دیگه ای رو صلاح بدونه

من پسرم بخیه دکتر زد خیلی خوب بود حلقه بچه اذیت میشه

من ترکیب برش و حلقه زدم.
با تیغ برید و جای بخیه، یه حلقه انداخت که نخ داشت
دو روز بعد نخ حلقه رو قیچی کرد و گفت حلقه دو سه روزه میفته، مال من چهار ساعته افتاد
واقعا دکتر ماهر تاثیر داره

بخیه بهتره بچه اولم بخیه بود این یکیم بدنیا بیاد میگم بخیه بزنن زودم میفتن مث حلقه نیس اذیت میشه بچه تا بخواد بیفته

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان هانا و هامین مامان هانا و هامین ۱۰ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 ۱ ماهگی
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۷ ماهگی
مامان اهورا🧿❤️ مامان اهورا🧿❤️ ۴ ماهگی
مامان فسقلیم💙💙 مامان فسقلیم💙💙 ۲ ماهگی