دوستان ختنه حلقه ای بهتره یا بخیه؟

۵ پاسخ

به تعداد ادم های روی زمین نظر هست در این‌مورد
یکی در مون نوشتن دوستان
هر کس هر مدل که ختنه کرده اون رو خوب میدونه و این طبیعیه
بهتره گوگل تحقیق کنی

منم میخوام پسرمو ختنه کنم
بیشتر نظرم رو حلقه و لیزر هست

لیزر رو میکن خونریزی نداره و نقاحتش خیلی کمه و بچه خیلی راحت تره

حلقه رو میگن روز اول درد داره مخصوصا جیش اول اما بعدش خوبه

حلقه ای

بخیه

حلقه خوبه

بخیه.

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان هانا و هامین مامان هانا و هامین ۱۰ ماهگی
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۷ ماهگی
مامان اهورا🧿❤️ مامان اهورا🧿❤️ ۴ ماهگی
مامان فسقلیم💙💙 مامان فسقلیم💙💙 ۲ ماهگی