۶ پاسخ

اره کلا تو خواب ادم بزرگم بیشتر احساس سرما میکنه

من میکشم ک دست و پاش نپره از خاب بیدار شه

والا دختر من نمیذاره روش چیزی باشه. از کیسه خواب هم بدش میاد گریه میکنه. سرهمی جورابدار میپوشونم میخوابه

اره حتما یه روانداز براش بنداز

بچه من اصلانمیزاره چیزی بکشم‌بدش میاد

من یه پارچه خنک میندازم میگن ادم میخوابه دمای بدنش کمتر میشه

سوال های مرتبط