اره کلا تو خواب ادم بزرگم بیشتر احساس سرما میکنه
من میکشم ک دست و پاش نپره از خاب بیدار شه
والا دختر من نمیذاره روش چیزی باشه. از کیسه خواب هم بدش میاد گریه میکنه. سرهمی جورابدار میپوشونم میخوابه
اره حتما یه روانداز براش بنداز
بچه من اصلانمیزاره چیزی بکشمبدش میاد
من یه پارچه خنک میندازم میگن ادم میخوابه دمای بدنش کمتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.