۳ پاسخ

طبیعیه عزیزم منم داشتم با استراحت برطرف میشه

عزیزم طبیعی هستش این دردا میاد و میره اگه با استراحت خوب شدی پس طوری نیست

طبیعیه عزیزم درد کشاله ران و زیر شکم

سوال های مرتبط