۷ پاسخ

ببخشید عزیزم پساری چیه

من تا دوهفته درد داشتم شدید لگنم همه جام درد میکرد بعد دوهفته ی کم بهترشد

سرکلاژ هم شدی؟

موقع گذاشتن چجوری بود؟؟ چرا سرکلاژ نکردی؟؟

عزیزم🥲ان شاءالله به سلامتی بغلش کنی

منم هفته آینده احتمال زیاد برام میزارن☹️
دکتر بهتون گفته چقدر استراحت مطلق ؟

امروز گذاشتی؟؟؟
منم فردا می‌زارم چقد میترسم😓

سوال های مرتبط