قطره بایو لاکت برای چیه من ب دخترم دادم همش گریه میکنه

۴ پاسخ

گریه از بایو نیست خیلی قطره ی خوبیه

باکتری های مفید دستگاه گوارش (پروبیوتیک ) هست که برای تنظیم دستگاه گوارشش هست

دکتر برا اسهال ب پسرم داده

اون مال دل درده مثل گریمچره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه کوچولو🩷 مامان فاطمه کوچولو🩷 ۱ سالگی