۱۱ پاسخ

من تو بارداری قبلیم خریدم موقع پیاده روی یا کارای خونه می‌بستم خوب بود راضی بودن،از ایناس که فقط زیر شکم بسته میشه

من نخریرم خواهرم یه دونه بهم داده

اااا ساعت ۱ گذشته اما میشه پیغام گذاشت😬😬

من اینو از دیجیکالا خریدم و خیلی راضی ام

تصویر

من اوتسی خریدم عالیه قسمت کمرش اتل داره نمیذاره کمردرد بگیری

کمر دردو کم میکنه؟

شکم بندا برا چی هسخ

من استفاده می‌کنم واقعا چیز خوبیه شکمو بالا میکشه و فشار از روی رحم و کمر برداشته میشه. من بعد از کلی تحقیق ازین مدل خریدم و چون از دوطرفم بند داره باعث میشه پشت درد نگیری

تصویر

من دی روحه خریدم خوبه ولی تا میبندم بچم انقد لگد میزنه حس میکنم اذیته بازش میکنم

من خریدم اما پسرم اذیت میشه مجبورم در بیارم

من خریدم دکتر مد خیلی خوبه هم دردو کم میکنه هم حمایتیه و شکمو میکشه بالا

سوال های مرتبط

مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ویکم بارداری