۲۸ پاسخ

میگذره عزیزم منم اینطوری میگفتم الان ۶روزه ک زایمان کردمو نینیم توبغلمه اصلن باورم نمیشه ک دوران بارداریم گذشت ونینیم پیشمه🥹🥹

فروردین خودش ی ساله🤣🤣🤣 اخیش تموم شد

من فعلن 7ماهه برام زودنمیگذره

سلام عزیزم
شما پیش دکتر شیوا طالبی میرید؟راضی هستین؟نوبت دهیش چجوریه؟

ماه ۸باشه فروردینم باشه من هنوز یه هفتشو رد کردم انگار روزاشو چسب زدن رد نمیشه لامصب

واقعا ماه هشت نمی‌گذره

واسه ماه هشتم خدارو شکر کن
ماه نهم جون ادم در میره 😕😩

من که هنوز 7هاهه م

من توی ۷ گیر کردممممممم😄

دقیقا🥺😢

۹ بدترع😩

هم دیر میگذره و هم سخت . من یه دو ساعتی خوابیدم از گرما بیدار شدم😂

ماه نهم بدتره 😂

تازه افتاده باشه تو فروردین🥴🥴

برا من ک امروز تموم شد رفتم تو ماه نهم😍😂

من چی بگمممم🥲

دقیقاااااااا

حالا ماه نهم رو نمیدونی چقد سخته
خودشم فک کن تو فروردین باشه😮‍💨

از قضا ماه هشتم برا من خیلی زود گذشت چون کارای سیسمونی رو میکردم ، و الان دیگه اخراشه کارام تموم بشه ، پرده های اتاق هارو هم بشورم کارم تمومه بعدش به دنیا بیاد و منم فداش بشم 🥹

من تو شیش گیر کردم😐😑

برا منی که ۵ روز گذشته چی
هنوز ۳ هفته دیگه دارررررم 😭🫥🫥🫥

به حدی خسته شدم ک دیگ نا ندارم . انگار دو ماهه گیر کردم توی ۸ 😬😬🤕🤕

من فقط یک هفته ازش گذروندممم

باورم نمیشه چند روز دیگه زایمانمه

پس چرا واسه مت زود گذشت

من تو 7ماه گیر کردم 😑

ماه نه بدتره هفته های خیلی بده چون منتظری دیر میگذره

من فقط دو روز از ماه هشتمم گذشته 😂

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۱۰ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۷ ماهگی