۱۹ پاسخ

حالت عادیش جوراب پاش نیست فقط بیرون پاش میکنه
بعد پتو رو پس میکنه کلا لخت میخوابه جوراب که جای خود دارد

از روز اول تولدش نه کلاه سرش کردن نه جوراب ، نه زیاد پوشوندمش
الانم بدنش به هوای خنک عادت داره تا یه بادی بهش بخوره سریع سرما نمیخوره و مریض نمیشه

چرا جوراب
اصلا خوب نیست جوراب موقع خواب بپوشه

نه بابا بزار نفس بکشه

من جورابم پاش باشه درمیارم راحت بخابه

خدایی نکرده ضعیفی چشم میاره

جوراب موقع خواب برا ادم بزرگشم خوب نیست چه برسه به بچه

حالت عادی هم چوراب نداره
بعضی وقتها شلوار هم نداره
همش هم پتو رو پس میزنه با این حال

ن بزار حداقل شب موقع خواب آزاد و راحت باشه

نه بابا

اره چون پتو روش نمیندازه
ولی شنیدم میگن خوب نیس
نمیدونم چیکار کنم
اگه پاش نباشه پاهاش سردد میشه

وقتی ببینم هوای محیط سرده اره ولی در کل نه

نه بابا گرمایی بچه من پتو رو میندازه کنار جوراب که هچی

نننننن

واااا. 🥸

میگن خوب نیس شب

نه اصلا

نههههه☹️

ن بابا جوراب خوب نیست اصلا موقع خاب

سوال های مرتبط