من بارداری اولم پسرم زردی نداشت
ایشالله دخترمم نداره
من پسرم نداشت امیدوارم دخترمم نداشته باشه
دوتا دخترام هر دوتا داشتن.... خدا کنه این یکی بچم نداشته باشه
فقط باید بچه رو از همون اول خنک نگه داری و زیاد لباس تنش نکنی و تعداد دفعات شیردادنت زیاد باشه
بعضیا نمیگیرن
بستگی به خونمادرو جنین داره
عزیزم چند دکتر متخصص به من گفتن اصلا ربطی به تغذیه مادر نداره و فقط مربوط هست به گروه خونی پدر و مادر که وقتی ترکیب میشن برای بچه زردی به همراه داره یانه
من دوتا پسرم یه در صدم زردی نداشتن خدا کنه این یکیم نداشته باشه
من دوتا زایمان بدون زردی داشتم :)
خواه ناخواه همه بچه ها میگیرن،چون موقعی ک زایمان میکنیم ما گرمونه میخوریم بچه هم ک شیرمونو میخوره زردی میگیره، نمیشه ک بعد زایمان سردونه بخوریم چون کلی دردامون بیشتر میشه و حالمون بد میشه
من پسرمزردی نداشت ایشالا این یکیممداشته باشه
مامانم میگه منم نداشتم انگار
بچه خواهر شوهرم نگرفت
من بچم زردی نداشت
تو پسرها زردی بیشتر دیده میشه تا دختر ها به من میگن ماست و دوغ که خنکه خوب بخورم غذاهای گرم تند اینا نخورم میگن گرمی باعث زردی میشه والله نمیدونم منم اولین تجربمه
نه من خیلی بچه دیدم زردی نگرفته
خیلیا ممکنه نگیرن عزیزم
چرا من سر بچه اولم. زردی نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.