کیا تو یه ماه دوبار پریود شدن

۱ پاسخ

من✋🏻‌‌طبیعیه تا۶ماه هورمون ها بهم ریخته درست میشه باز اگه تونستی دکتر برو قرص بده کنترل بشه منم رفتم بهم قرص داد

سوال های مرتبط

مامان ❤️مهدا خانم❤️ مامان ❤️مهدا خانم❤️ ۱۱ ماهگی