۳ پاسخ

من وقتی میشینم قشنگ شکمم میاد رو واژنم یکم با زمین فاصله داره میترسم برم معاینه بشم منم حسم مثل شماست

حسه چون بچه پایینه ولی فرنگی بشین

منم اینجوری شدم خیلی میترسم

سوال های مرتبط