۱۱ پاسخ

هر سه ساعت ۹۰ تا

فعلا اعتصاب هیچی نمیخوره قبلا ۱۲۰ تا میخورد

۳ ماه و دوهفتشه. گاهی هر دوساعت ۹۰تا بیشتر اوقات ۱ساعت ونیم ۶۰تا میخوره توماشین ک باشیم چن ساعت فقط یبار ۶۰تا میخوره شب ساعت ۱۱اینا بخابه تا ۵صب بیدارنمیشه واسه شیر من ک میگم خیلی کم میخوره بچم

هر 2ساعتی90تا

قبلا هر ۳ساعت ۹۰ سیسی
الان یه ماهه درست حسابی شیر نمیخوره
۴ ۵ ساعت ب زور ۹۰ سیسی میدم

سیسی همیشه دهنش بازه ساعتی حساب نمیکنم والاهروقت میخواد30تادرست میکنم میدم

هرساعت۹۰میخوره

یک‌ساعتی یبار ۶۰تا میخوره

پسر من رفلاکس داره یکسره زیر سینم 😭

هر ۲ یا ۳ ساعت ۶۰ یا ۹۰ سی سی بستگی داره ببینم زیاد گشنشه یا نه

3 ماهشه
60 سی سی دوساعته یا یکساعته
شماچطور؟

سوال های مرتبط