دختر من ۵۳۰۰ سایز ۳ میبندم سایز دو اذیت بود
من هم سایز دو میبندم براش
دوماهگی پنج بود الان نمیدونم سه میپوشه دو هم پس میداد هم رد مینداخت
سلام عزیزم شما چه ماهی رفتید پیش دکتر انصاری؟ راضی بودید,؟ کدوم بیمارستان و هزینه اش رو میگید🌹🙏🙏
پسرم 5 باید باشه یک میبندم به نظرم ی هفته ده روز دیگه هم یک باید ببندم
۵کیلو ولی هنوز ۱ میپوشه تازه اندازه شده
من دخترم ۵۱۰۰ ،سایز ۳ میبندم،دیگه سایز ۲ کوچیکش شده بود مدام دستشوییش بیرون میزد
هشت کیلو سایز ۳الان تنگه گفتم تموم کنم چهار میخرم دیگه
البته بستگی به دور کمر بچه داره باریک باشه
من 7500 سایز 3 تازه یه ذره بزرگه
6 کیلو سایز 3
پسر من دوماهگی ۶۳۰۰ بود ۳ میبستم
من بچم ۴۳روزش بود ۵۳۰۰ پوشک سایز دو میبندم
5کیلو سایز دو
پسر ابجی من پنج کیلوعه. اما هنوز صفر میپوشه 😂😂😂
من از چهار کیلو یه بعد شه میپوشیدم که دو بیرون میزد دور پاشم خیلی رد مینداخت
شش کیلو سایز 3 میبندم
دختر من 6 کیلوعه سایز 3 میبندم
۵ کیلو هست و سایز ۲ میپوشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.