۱۸ پاسخ

بنت الهدی

فرقی ندارن..از دکترت بپرس کدوم باهاش همکاری بهتر میکنن مخصوصا اگر طبیعی هستی..رهات نکنن

بیمارستانای خصوصی مشهد توی یک لول هستن کلا. مادر پرسنلش حرفه ای تره اونجوری که تحقیق کردم. رضوی هم که عالیه کلا. من چون سزارین هستم رضوی بهم گفت زایمان اول سزارین قبول نمی کنه 🫤 دیگه می رم مادر. دکترمم فقط مادر و رضوی می ره.

من مادر زایمان کردم خیلی راضی بودم همه چیزشون خوب بود

من مادر زایمان کردم خیلی راضی بودم هم از نظر رسیدگی تمیزی همه چی

مادر خوبه

من ۶ ساعت واسه کلیه درد تو بیمارستان رضوی بودم هزینه هاش خیلی گرونه ۱۰ تومن ازم گرفت

من مادر بودم از همه نظر راضیم

مادررر

مادر از لحاظ هزینه ینی پوست می‌کنه 😐😐😐😵‍💫😵‍💫😵‍💫خیلی بالاس هزینه هاش...من مادر زایمان کردم از بعضی قسمتاش راضی نیستم.

اسم دکترت چیه

من طبیعی رضوی بودم از خدمه بگیر تا پرستار و دکتر عالی بودن.

من مادر بودم عالی بود ماما همراهم حتما بگیر چه سزارین چه طبیعی خیلی دلگرم کنندس

من رضوی راضی بودم

من رضوی بودم خیلی راضی بودم برخورد پرسنل و‌ماماها عالی-رسیدگی به نوزاد و مادر عالی-نظافتم که خیلی خوب بود.بهترین خاطره شد برام

من مادر زایمان کردم عالی بود هم از نظر غذا ، تمیزی بیمارستان، رسیدگی ، پرسنل همه عالی بودن

رضوی بودم خیلی خوب بود راضی ام

قطعا مادر

سوال های مرتبط