۸ پاسخ

دیگه اگه باردار باشی الان نشون میده

من باید ۲۴ میشدم ک نشدم۲۹ شدم جلوگیری هم داشتم قرص هم نخوردم ولی اینجوری شد این ماه خیلیا عقب افتادن انشالله ک همتون میشین

منم ۲۹ باید میشدم نشدم
ولی ما ک آخه جلوگیری داشتیم
چه وضعشه آخخخحححه

من باید ۲۷ میشدم ولی نشدم به شدت کمر دردم
تست زدم منفی بود ولی نشدم دارو هیچی مصرف نکردم
اگه تا دو روز دیگه پریود نشم میرم ازمایش

منم باید 28, میشدم ولی نشدم خیلی هم دل و کمرم درد میکنن فک میکنم بخاطر ال دی باشه چون خوردم

قرص چند گرفتی پیش من میگن ۱۸تمن ده تاش

جلوگیریت چیه؟قرصه؟

منم 28 باید میشدم ک ازمایش دادم مثبت شد میخوام سقط کنم

سوال های مرتبط