من دخترم ۵۱۰۰ دو میبندم
پناه ۵۵۰۰دو میبندم🙄
والا نمیدونم من دخترم 5600 سایز 3میبندم
همش باهم فرقشون ۱سایزه زیادبزرگ نمیشه من پسرم ۴ماهشه سایز۵میبندم هم ردنندازه هم راحت باشه اذیت نباشه ومارک ملفیکسم میبندم یعنی از روزبیمارستان تاهمی الان فقط ملفیکط بوده
نه هنوز برای 4 زوده پسر من 6900وزنشه سایز سه براش اندازست 4 برای پسر شما زوده
کلا رد میوفته
چین چین های بغلش رو در میاری؟
من برای دخترم ۳ میبستم خیلی رد مینداخت
۴ براش بستم بزرگم بود انگار ولی بازم جای کشش رد میندازه
من پسرم۶کیلو تقریبا۳میبندم
بد میبندی ی کم شل تر ببند
نه هنوز ۳ اندازشه
پسرم ۶سایز دو میبندم
بستگی ب جسه بچه داره اگه پاهاش تپل اشکال نداره بزرگتر ببند
۴براش بزرگ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.