من ۴۰ سالمه ۱/۵ هستم
خدا خیرنده اون دکتریو که بار اول گفت برو ازمایش بده و نگفت روز ۳ پریودی بده
من رفتم و ۰.۷ بود
گفتن داری یاسه میشی و بدو برو ای وی اف و ...
ماهم تند تند رفتیم و روز قبل جنگ انتقال دادیم و نگرفت
بعدش فهمیدم باید روز ۳ پریودی باشه
اسفند و فروردین ازمایش دادم و هردو ۱.۵ بود
عزیزم برای ذخیره تخمدان چه سونویی بدیم باید ازدکتر نسخه داشته باشیم
عالیه من ۲۸ سالمه ذخیره م ۱.۳ هست😁 البته بازم دکترم گفت خیلی مهم نیست دارو بخوری درست میشه
خوبه ذخیرتون
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.