۵ پاسخ

من ۴۰ سالمه ۱/۵ هستم
خدا خیرنده اون دکتریو که بار اول گفت برو ازمایش بده و نگفت روز ۳ پریودی بده
من رفتم و ۰.۷ بود
گفتن داری یاسه میشی و بدو برو ای وی اف و ...
ماهم تند تند رفتیم و روز قبل جنگ انتقال دادیم و نگرفت
بعدش فهمیدم باید روز ۳ پریودی باشه
اسفند و فروردین ازمایش دادم و هردو ۱.۵ بود

عزیزم برای ذخیره تخمدان چه سونویی بدیم باید ازدکتر نسخه داشته باشیم

عالیه من ۲۸ سالمه ذخیره م ۱.۳ هست😁 البته بازم دکترم گفت خیلی مهم نیست دارو بخوری درست میشه

خوبه ذخیرتون

عالیه

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی هفته پنجم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد