۵ پاسخ

برای من چهار دهم بود دکتر برام آمپول نوشت تا باردار شدم

عکس‌ازمایشت بفرست

فک کنم نشانه تنبلی باشه عددش زیاده البته فاکتور های دیگه ام مهمه

سونو این عدد و نشون داد یا از ازمایش متوجه شدی؟؟

تنبلی داری؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفتم بارداری
درانتظار درانتظار قصد بارداری
طیبه طیبه قصد بارداری
منیژه منیژه قصد بارداری