۴ پاسخ

انشاالله بزودی دامنت سبز میشه عزیزدلم همه چی دست خداست امیدوارباش🤲🏻♥

ما یه فامیل داشتیم سالیان سال درگیر بودن چندین بار ivf کرد و نشد تا اینکه بیخیال شدن یه بچه رو به سرپرستی قبول کردن و به یه سال نکشیده کاملا طبیعی باردار شد .
چون دیگه ذهنش اینقدر درگیر این قضیه نبود. میدونم سخته ولی تا جایی که میتونی رها کن خودت رو به یه کاری مشغول کن تا سرت گرم باشه و نخوای هی فکر و خیال کنی وقتی استرس نداشته باشی بدنت خیلی خیلی بهتر جواب میده
توکل کن به خدا عزیزم❤️

منی که ۹ساله ام رو چی میگی 😐😐

همه همینیم
منم عین تو بودم ۸ ماه اقدام کردم کلی نگرانی کشیدم خیلی هم روح و روانم داغون شد
الان باردارم ناشکری نمیکنما ولی ماه های اول خیلی ذوق داشتم الان فقط خداروشکر میکنم همین:)ذوقی نمونده

سوال های مرتبط