بلوز شلوار
یا شلوارک
کانال داریم برای رژیم مطالب کاربردی میزاریم
خواستید عضو بشید
مشاوره تخصصی داریم
حرکات ورزشی بخواین میدیم
و برنامه غذایی اصولی متناسب با متابولیسم بدن
فشرده و منعطف
روزانه هفتگی ماهانه داریم
خواستید پیام بدین
@Ns_A_Fh_79
روبیکا
@nasasaza
بله
@Ns_A_Fh_79
ایتا
من از وقتی بدنیا اومده یدونه لباس تنش میکنم اصلا خوشم نمیاد زیاد لباس تنش باشه
من یه دست لباس دمای خونمم روی نهایت ۲۶ نگه میدارم
بستگی داره کدوم شهر باشی هواش چطور باشه جا ما که خیلی گرمه یه تیشرت تنشه با شلوار یا شلوارک
یه رکابی با تیشرت ولی از ساعت ۱ تا ۳ که خیلی خونمون گرمه با رکابی تنهاعه
زیر دکمه رکابی
من یه رکابی نازک
اگه امکانش بود همینم در میاوردم
یه زیر دکمه ای با یه آستین دار
از اولش من خیلی کم پوشندم
تو زمستونم یه دست لباس راحتی داشت و بیرون رفتن سرهمی ذخیم تنش میکردم
منم یدونه
منم دیشب یکی تنش کردم خیلییی عرق میکنه نمیدونم کارم درسته یا نه!
الان که هوا گرم شده لباس آستین کوتاه با شلوارک اونم نخی
پسر من كلا يه زير پوش يا تيشرت تنشه بازم گرمشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.