عزیزدلم زایمان طبیعی چیزیه که دقیقا بستگی به آستانه تحمل دردت و بدنت داره
من با دهانه رحم بسته و جنینی که سرش توی کانال نبود زایمان طبیعی شدم
خدا میدونه چقدر اذیت شدم
و تا هفته پیش درگیر بخیه هام بودم
و حتی نمیتونستم بشینم
اما یکی دیگه خیلی راحت زایمان میکنه و زودتر هم بخیه هاش خوب میشه
من خیلی سعی کردم سزارین بشم اما نشد
خدا صلاح دونست طبیعی بشم
در مقابل هیچ اتفاقی گارد نگیر
ایشالله هرچی پیش میاد خیر و صلاحت توش باشه ❤️
اما یه چیزی بگم
با تموم سختیها و دردایی که کشیدم
طبیعی اینقدرام وحشتناک نبود
کاش به امید سزارین نمینشستم و کارایی که برای طبیعی لازم بود انجام میدادم اینجوری خیلی بهتر و راحت تر میشد
مثلا اک ی غذا رو نخورده باشی نمیتونی تصور کنی چه مزه ایه میتونی ؟؟؟؟ اینم تجربه نکردی که اشتباهه بشینی تصورش کنی
بهش فکر نکن . چون توتجربه ش نکردی . فقط داری تصورش میکنی . پس تصورت اشتباهه
منم همین طور بودم 😀ولی تونستم تو هم میتونی
حداقل میدونی دردش قبل از زایمان بعد از زایمان راحت پا میشی خودت کاراتو انجام بدی تا حدودی
من خواهرم هفته پیش شنبه سزارین شده هنوز حالش بده و الان تقریبا ۱۱روز مامانم اونجاست جای بخیه هاش خیلی درد میکنه و همش باید بخابع
ترس نداره😂
منم مخصوصا بخیه
منمممم😭😩
منم)🥲
وحشتمن از زایمان طبیعی هست خداروشکر سز میشم
وای منم بخدااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.