سوال:
مامانا جنین کدوم هفته در ساک حامله گی دیده میشه ؟؟

۶ پاسخ

من 6 هفته رفتم واژینال دیده شد

من ۶ هفته واژینال رفتم دیده شد

من ۴ هفته و ۳ روز رفتم فقط ساک بود

من ۶هفتع ۲روز رفتم فقط ساگ دیده دیده می‌شد بعد ۸ هفته برو

من ۴ ۵ هفته رفتم سونو واژینال معلوم بود

من ۴ هفته ۶ روز رفتم معلوم بود

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌ونهم بارداری
بابای آیمان بابای آیمان هفته هجدهم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری