چرا توی سونوی ۶ هفته نوشته ساک بارداری دیده شد جنین دیده نشد

۸ پاسخ

چون هنوز کوچیک دیده نشد دوهفته دیگ باز بری تشکیل شده

زود رفتی عزیزم بزار ۷هفته ۴روز به بعد برو

نگران نباش برای منم ۶ هفته دیده نشد

منم مثل شما🥲کیسه زرده دید دکتر

چون زود رفتی

خیییلی زوده باید هفت یا هشت هفته بری سونو واسه جنین خیلی ضرر داره اگه زود زود بری اصلا سونو واژینال انجام نده خیلی خطر ناکه

چون زود رفتی ی هفته دگ برو قلبشم میبینی

شکمی انجام داده؟
شاید دیرتر تشکیل شه
شایدم دیده نشده تو سونو شکمی
چند روز دیگه واژینال بده

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته سی‌ام بارداری