اره عزیزم نگران نشو،مبارکت باشه مامان شدنت خیلی مراقب خودت باش عزیزم🫂❤️
نه دیده نمیشه. دکتر واسه من سونو واژینال نوشت ۶هفتگی دیده شد یذره بود
با سونو واژینال دیده میشه ! من ۶ هفته بودم شکمی هیچی ندید واژینال دیده شد
۷ هفته بروج
فقد ساک ملوم میشه
جنین دیده نمیشه فقط ساک دیده میشه 🙁دم جنین چیه 😕
نه دیده نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.