زود رفتی عزیزم صبر کن، 7هفته و 1روز برو
منم ۵ هفته ۶ روز رفتم فقط ساک بارداری دید گفت دوهفته دیگ بیا منم نگرانم چرا کیسه زده نداشت😒
منم ۵ هفته رفتم چیزی معلوم نبود .باید دوباره دو هفته دیگه برم.نگران نباش عزیزم الان زوده
سلام منم دیروز آزمایش دادم بتا 14هزار بود زیاد نیست؟!
طبق آخرین پریودم الان پنج هفته و چهار روزم
من ۵هفته کامل رفتم ساک بارداری با کیسه زده دیده شد ولی جنین نبود تا ۸هفته رفتم جنین بود قلب تشکیل شده بود
اره ممکنه
به سن های دستگاه سونو توجه نکن
صبر داشته باش
چهار هفته دیگه برو سونو
سلام برا منم ۴ هفته رفتم هیچی نشون نداد حتی سونو داخلی انجام داد دوباره بازم نشون نداد چون خیلی خیلی زوده الان.هفته ۹ بری میبینیش
بتات چنده
عزیزم تا ۱۰ هفته صبر کن
زود رفتی
سلام من ۴ هفته و ۴ روز سونو کردم حتی علائمی از بارداری تو رحم نبود فقط قطرش ۸ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.