من ی قاشق پودر بادوم میریزم داخل فرنی با کره بهش میگم حریره نمیدونم بقیه چی میگن😂😂
من بادام ها رو میزارم تو ابجوش که پوست قهوهاییش کنده بشه بد با یک لیوان آب میریزم تو میکسر شیر بادام میش بد از صافی ردش میکنم بهش اردبرنج اضافه میکنم میزارم رو حرارت میشه حریره بادام
بادوم هارو ک پوست کندی بنداز داخل ابحوش ی ی رب یا بیست دقیقه نم باشن
ک پوستش راحت جدا شه
بعد بکش ب الک یا چای صاف کن
یام ک داخل اسیاب اب بریز بادوم هارم بریز اسیاب شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.