ویوا کیدز بهتره مزه ش
پسر منم اول نمیخورد الان پشت سرش زود بهش آب میدم میخوره.
برای بهداشتم میخوره بد نیست
تو شیر بریز ۱۲قطره یبار ۱۲قطره چندساعت بعدش ک مزه شیر تغیر نکنه
میتونی همون اد رو بدی
تو شیرش بریز
نمیشه تو شیرش بریزی؟
دکتر اینو برا بچه من تجویز کرد
منم پدیا نخورد اما آویفر رو میخوره چون پدیا بوی بدی داره آویفر هم بوش خوبه هم مزش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.