من پمپ درد نذاشتم و دردش قابل تحمل بود با شیاف اوکی بودم، بنظرم الکی نگیر تحمل کن یکم
۴ میلیون ما دیروز خریدیم برا داداشم که تصادف کرده چندجا پاش و فکش شکسته اره واقعا اروم میکنه درد رو دیگه مواد مخدره که وارد خون میشه چیزی حس نمیکنی ۴ تومن خریدیم هربارم که تموم میشد ۲ تومن شارژ میکرد دکتر بیهوشی چون چندتا عمل داشت با هر عمل شارژش میکردیم
منم پمپ درد گرفتم یک و نیم بود
من با پمپ درد اصلاااا درد نداشتم
من دیروز سزارین کردم
دردش قابل تحمله و با شیاف میشه تحمل کرد،فقط ماساژ رحمی درد داره و بار اول که بلند میشی راه بری درد داره بعدش دیگه قابل تحمله
و اینکه پمپ درد اگر شیر خودتون رو بخواید بدید وارد جریان شیرتون میشه و به بچه میرسه و باعث میشه نوزادتونم منگ و خواب الود باشه و دکتر منم حتی اجازه نداد اسمشو بیارم.
بیمارستان هزینه اشو جدا حساب میکنه رو قیمت کلی نیست بخوای قیمتش مناسب تر باشه باید خودت بخری چون بیمارستان خصوصی دو برابر بیروم قیمتش
عالیهههه حتما بگیر اون نباشه خیلی درد میکشی،با پمپ درد ،دردات قابل تحمله مثل درد پریودی
۳/۷۰۰عزیزم
باید جدا از بیمارستان درخواست کنی
از بیمارستان حتما بپرس
من اصفهان هستم..بیمارستانی که رفتم گفتن پمپ درد منسوخ شده و ما اصلا استفاده نمیکنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.