۷ پاسخ

باورتون میشه من این شیشه شیر رو برج ۱۱از کربلا گرفتم ۴۸۰تومن
وای خدا کاش پستونکش هم گرفته بودم
اینا تو ایران آنقدر گرونه
کربلا مفته مفتتت
من از داروخونه کربلا گرفتم

خوبه این شیشه شیر مارک بی بی لند چطوره؟

من با اینکه زوده برای خرید رفتم کالسکه و صندلی ماشینو خریدم ب جنسیت ربط نداشت میخام این هفته مینی واش رو بگیرم با گهواره برقیشو حداقل از قیمتا جلو بیوفتیم یکم

منم این شیشه رو ۱۲۰۰ خریدم جاهای دیگ خیلی گرون تر بود

من قبل عید یه تومن گرفته بودم

من همه چیشو اسپرت گرفته بودم قبل از این ک جنسیتشو بفهمم شیشه شیر هم ی چیز. معمولی. گرفتم چون با چند نفر مشورت کردم گفتن اکثر بچه ها شیشه شیر قبول نمیکنن اگر خورد ی شیشه شیر خوب میخرم براش

عزیزم طلقی گرفتی یا پیرکس

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🎀 مامان جوجه کوچولو🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان گوگولی🍓 مامان گوگولی🍓 هفته سی‌وششم بارداری