من تو ان تی سرویکسم ۴۱بود ولی جفتم پایینه و مشکوک به سرراهی به خونریزی هم افتادم فعلا استراحت مطلق هستم .به امید خدا تا ۱۹ ام بره بالا
منم سرویکسم ۳۰ بود،جفتمم مارژینال،،خداروشکر با استراحت و شیاف،سرویکسم شد35نیم جفتتم رفت بالا
شما آشپزی هم میکردید؟
سلام عزیزم استراحتت چطوری بود مطلق بودی منم استراحت دارم باشیاف آمپول ولی نمیره بالا سرویکس میگم...
خداروشکر عزیزم ❤️
کارای خونه انجام میدادی؟ و اینکه تو ماشین هم میشنستی؟
برای منم خیلی پایین بود
استراحت کامل کردم
به توصیه پزشکم ۲هفته پاهام رو زدم به دیوار امپول و شیاف پروستژون
خیلی بهترم شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.