۷ پاسخ

من تو ان تی سرویکسم ۴۱بود ولی جفتم پایینه و مشکوک به سرراهی به خونریزی هم افتادم فعلا استراحت مطلق هستم .به امید خدا تا ۱۹ ام بره بالا

منم سرویکسم ۳۰ بود،جفتمم مارژینال،،خداروشکر با استراحت و شیاف،سرویکسم شد35نیم جفتتم رفت بالا

شما آشپزی هم میکردید؟

سلام عزیزم استراحتت چطوری بود مطلق بودی منم استراحت دارم باشیاف آمپول ولی نمیره بالا سرویکس میگم...

خداروشکر عزیزم ❤️

کارای خونه انجام میدادی؟ و اینکه تو ماشین هم میشنستی؟

برای منم خیلی پایین بود
استراحت کامل کردم
به توصیه پزشکم ۲هفته پاهام رو زدم به دیوار امپول و شیاف پروستژون
خیلی بهترم شدم

سوال های مرتبط