۵ پاسخ

منم این ماه امپول استفاده کردم زودتر پریود شدم

عه پریود شدی گلم
اشکال نداره ایشالا ماه بعد عزیزم 😟

منم تست زدم روز۱۶ امروز منفی بود درد پری گاهی میگیره ول میکنه

بله طبیعی هست آمپول آزادسازی معمولا جلومیندازه

سلام خوبی عزیزم گروه دارم تو روبیکا خانم هااگه دوست داری ایدی بده بیارمت

سوال های مرتبط

مامان ♥️عشق♥️ مامان ♥️عشق♥️ هفته بیست‌ویکم بارداری