فاویسم چیه من دادم بهش یعنی از تو باقالی پلو خودش جدا میکنه میخوره
برا من فاویسم نیست بهش میدم همیشه
اصلا به هیچ عنوان،بچه اگه حساسیتم نداشته باشه براش ضرر داره،یکی ازآشناهابچش حساسیتم نداشت ولی باقالی خورده بودتوادرارش خون بوددیگه بستریش کردن.بنظرمن ندی بهتره.
وقتی بردی غربالگری بهت گفتن همه چیز اوکیه فاویسم نداره؟اگه نداره میتونی بدی دیگه پسر من عاشق باقالیه بهش میدم
فصل حساسیتی هست ندی بهتره من ندادم ترسیدم
سوال منم هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.