مامانا ب کمر ک میخوابم نی نی خیلی تکون میخوره یعنی اذیته

۲ پاسخ

آره عزیزم منم اینجوریم دیگ گفتم به کمر نمی‌خوابم ولی خب خیلی اذیت میشم هم اینجوری

بله نباید بخوابی

سوال های مرتبط