۴ پاسخ

انقباضه

علائم زایمانه

ای وای منم همینطورم از دیشب نیم ساعت یه بار درد میگیره ول میکنه. بچم خودشو سفت میکنه شکمم عین سنگ میشه.. حالت تهوعم دارم.. ترشح سفید دارم. ولی ژله ای نیست.. واژنم تیر میکشه.. کسی میدونه اینا علاعم زایمانه یانه

انقباض زایمانه

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی