بیمارستان نیکان با اتاق و پمپ درد و اینا حدودا ۹۰ تا ۱۰۰
بیمارستان پارسیان 80تا 82
بيمارستان انصاری من رفتم قیمت گرفتم گفتن ۷۵ تومن سزارین
۱۵ تومن هزینه اتاق و.... بستگی به انتخابات داره
وااای قیمتا افتضاح شده اهوازم هیچ مویی با تهران نمیزنه منم اهوازم بیمارستان خصوصی ۱۰۰تا میگیره
بیمارستان انصاری و تندیس رو زنگ زدم من گفتن ۷۵
بهمن ۸۰ تومن
از ۴۰هست تا ۱۰۰ب بالا ب بیمه هم بستگی داره
۱۰۰ م
تهران ۹۰ ب بالا
۵۰ ۶۰
حداقلش از ۷۰ شروع میشه بازم بستگی به بیمارستان داره
تو این اوضاع جنگ موندم چی میشه زایمانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.