پوشک رفلاکس شیرخشک ویتامین سرلاک

تصویر
۷ پاسخ

من مادرشوهرم گفت واسه دوتاشون

ما شب هفت بود چون کسی نبود برادرزادم که ۱۵ سالشه توی گوشش اذان گفت .به نظرم گفتن و نگفتنش فرقی نمیکنه .

بعد ده روز باید بگی این یه کار واجبه این چه حرفیه اذان اقامه حتما باید بگی من همسرم خودش گفت

همون که خودت گفتی کافیه

مامان بزرگ من گفت ولی بلافاصله نه بعد یک هفته گفت

ما نگفتیم اصلا این حرفا چیه

ما اصلا اذان نگفتیم

سوال های مرتبط