۴ پاسخ

سلام خوبی میگم بینیت راضیی یا ن خوب شده عکس بده

😬کنوفه و داغ با دستور خود تبریزی ها میری میخوری یه جوریه باز نیمه امادشو چرا دادن بیرون 😐😂🤦🏻‍♀️

کونفه است پشتش توضیح داده. من ی بار گرفتم. براش باید شربت زعفرون درست کنی

رو بسته اش نوشته دیگ یا تو گوگل بزن

سوال های مرتبط