۸ پاسخ

گلم من به جای چایی، شیره انگور رو با اب ولرم رقیق می کنم و بهش میگم چایی 😉و پسرم هم خوشحال میشه و دوست داره. هم شیرینه و هم مقوی و هم تقریبا رنگ چای 😊

منم بعضی وقتها میدم. یه کمی

اره من میدم یموقع هایی ولی خیلی کمرنگ

چای به یا چای میوه ای میدم
اگه این مادر شوهرم بذاره و هی توی مهمونی به بچم چای نده، خودم تا الان نداده بودم
هر سری من سر بچمو گرم میکنم یا میرم براش آبجوش میارم، میبینم مادر شوهرم توی لیوان دهنی خودش به بچم چایی میده
هر سری هم گفتم من توی خونه نمی‌دم ها، شما هم نده من جایگزین یه چیز میارم بهش میدم باز کار خودش رو می‌کنه
بچم تا حالا دهنی منو و باباش و هیچکس رو نخورده، مادرشوهرم هی دهنی خودش رو میخواد به بچه بده، خوشش میاد از قاشق دهنی خودش به بچم غذا بده، درحالیکه قاشق خود بچه همونجاس
یا اون سری دستم بچم گلابی بود، اومد گلابی بچم رو گاز زد🤦🏻‍♀️
واقعا موندم چکارش کنم، از اون آدم هایی هست که بهش بگم هم سریع دعوا راه میندازه و مظلوم نمایی میکنه
آخه سنشم زیاد نیست که بگم پیر زنه و متوجه نمیشه، هنوز ۵۰ سالش نشده
سریع قبل گوشیش دست مهدی یار بود، اونم داشت کلیپ میآورد ، همسرم بهش گفت مامان ما به مهدی یار گوشی نمیدیم، همین رو گفت فقط
سریع مادر شوهرم یه جوری رفتار کرد که همسرم و خواهر شوهرم رفتم منت کشی😐
دهنش هم دیدم تبخال میزنه و از یکی از دانشجو های پزشکی هم شنیدم که اگه کسی دهنی کسی که ویروس تبخال رو داره بخوره، دهن فرد دوم هم ویروس تبخال رو میگیره و همیشه توی دهنش هست

چایی چ خاصیتی داره اخه😂😂😂 ولی متاسفانه من اگ بخورم اینم میخاد🫠

بعضی وقتا چای شیرین اونم در حدی که نون پنیر لقمه شو میکنم تو چایی تا نرم بشه بعد میذارم دهنش

چایی اصلا

چای خوب نیست من اصلا نمیدم

سوال های مرتبط

مامان آرمان🩵 مامان آرمان🩵 ۲ سالگی